پکینگ لانه زنبوری تبریز

پکینگ لانه زنبوری تبریز، یا همان پکینگهای فیلمی برجهای خنک کن (Film fill packing for cooling towers)، یک رسانه تبادل حرارتی مقرون‌به‌صرفه و بادوام است که در کولینگ تاورها مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی شبکه ای آن به حداکثر رساندن راندمان انتقال حرارت کمک می کند، در حالی که مواد PVC یا PP آن تضمین می کند که می تواند در محیط های خشن مقاومت کند.

پکینگهای سلولی یک انتخاب عالی برای اپراتورهای برج خنک کننده است که به دنبال کاهش هزینه های عملیاتی خود هستند و اطمینان حاصل می کنند که سیستم های خنک کننده آنها در اوج عملکرد کار می کنند. شرکت مهندسی فراب زیست فراز تامین کننده انواع پکینگ های لانه زنبوری است.

پکینگ شانه تخم مرغی

پکینگ شانه تخم مرغی پر مصرف ترین پکینگ مورد استفاده در برجهای جریان متقاطع یا کراس فلو است. در این مدل پکینگ جریان آب در گردش و جریان هوا به صورت عمود بر هم با همدیگر برخورد می کنند. ساختار بلوک پکینگ شانه تخم مرغی به صورت یک سری ورق وکیوم شده است که به صورت موازی به هم متصل شده اند.

با روش وکیوم فرمینگ شکل داده می شود. در این روش ورق مسطح پس از گرم شدن در بین هیتر ها شکل نرم و منعطفی پیدا کرده و با استفاده از وکیوم هوای بین ورق و قالب شکل قالب را پیدا می کند. سپس با پاشش آب سرد بر روی ورق می توان آن را از قالب جدا کرد و به طول دلخواه برش زد.

پکینگ شانه تخم مرغی در گام های مختلفی تولید می شود. همانند پکینگ لانه زنبوری هر چقدر گام کمتر باشد سطح ویژه پکینگ و در نتیجه آن راندمان آن بالاتر می رود. ولی باید این نکته را در نظر داشت که با کم تر شدن گام امکان گرفتگی و کاهش سرعت جریان هوای عبوری از آن بالا می رود. با توجه به تجربه کاری شرکت آبان پارت بهترین گام برای پکینگ شانه تخم مرغی گام ۱۹ می باشد.

پکینگ شانه تخم مرغی

مزایا و کاربرد

  1. سطح وسیع: این سطح وسیع به مصرف انرژی کمتر و هزینه های عملیاتی پایین تر در طول عملیات برج خنک کن منجر می شود.
  2. مقاومت شیمیایی: مقاومت پکینگ های سلولی در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی از تخریب را تضمین می کند. 
  3. صرفه جویی اقتصادی: در مقایسه با رسانه های تبادل گرمای جایگزین، فیلم سلولی برج خنک کننده به دلیل هزینه نسبتاً پایین و عمر طولانی آن، یک راه حل مقرون به صرفه ارائه می دهد.
  4. سطح ویژه واقعی بالا در مبادله انرژی گرمایشی، معادل 170 الی 270 متر مربع در هر متر مکعب
  5. کاهش دمای آب به صورت کاملاً مناسب (7 الی 10 درجه سانتیگراد)
  6. شتاب دهی مطلوب تبخیر و افزایش تبادل انرژی گرمایی
  7. نصب، تعمیر و یا جایگزینی آسان در هر دوره سرویس یا آورهال
  8. تحمل دمایی مطلوب، 45 تا 70 درجه سلسیوس در گریدهای مختلف
  9. قابلیت رسوب زدایی توسط جت و اسیدشویی با اسیدهای ضعیف
  10. راندمان خنک‌کاری و سطح انتقال حرارت بسیار مناسب
  11. جلوگیری از رشد مواد بیولوژیکی (دارای قابلیت آنتی باکتریال)

قیمت پکینگ لانه زنبوری تبریز

قیمت پکینگ لانه زنبوری تبریز نیز برای قیمت گذاری، مانند دیگر قطعات کولینگ تاور بر اساس پارامترهای مختلفی سنجیده می شوند. بر اساس نوع و مدل قطعات، متریال مصرفی و گرید آن، وزن صفحات، قیمت مواد اولیه خام، سطح مقطع و ضخامت ورقه ها، ابعاد و… محاسبه می شود. 

شما می توانید جهت دریافت مشخصات و قیمت انواع محصولات برج خنک کننده همین حالا با کارشناسان شرکت شرکت فراز تهویه البرز تماس بگیرید.

پکینگ لانه زنبوری تبریز