قطره گیر تیغه ای اصفهان

قطره گیر تیغه ای اصفهان (Blade Drift Eliminator) یکی از انواع قطره گیر بوده که در برج های خنک کننده، ایرواشر، هواساز و اسکرابر مورد کاربرد قرار می گیرد. دارای دو قسمت اصلی تیغه و اسپیسر یا فاصله پر کن بوده و نسبت به نوع لانه زنبوری عموماً طول عمر بیشتری دارد. قطره گیرهای تیغه ای در کاربری های مختلف در برج خنک کننده، ایرواشر استفاده شده که از جنس های متنوع تولید می شود. آلومینیوم، پلی پروپیلن، پی وی سی، UPVC و گالوانیزه و حتی استنلس استیل از جمله متریال بکار رفته در ساخت این تجهیز است.

قطره گیر PVC پی وی سی

چکه گیر PVC پی وی سی برای گرفتن قطرات بزرگ آب که در جریان هوای برج خنک کننده گیر کرده اند طراحی شده اند.قطره گیر ها از خروج قطرات آب و غبار از برج خنک کننده جلوگیری می کنند، این کار را با تغییر جهت قطرات و از دست دادن سرعت در برخورد با دیواره های تیغه انجام می دهند و دوباره به داخل برج می افتند. قطره گیر های تیغه ای PVC کارآمد تلفات رانش را به کمتر از 000/1 تا 000/2 درصد نرخ جریان آب در گردش مجدد حفظ می کند. البته پس از طراحی و نصب قطره گیر شما به خیلی از فواید و مزایای دیگر قطره گیر در برج خنک کننده پی خواهید برد.

در هر برج خنک کننده به دلیل فرآیند خنک سازی تبخیری، مقداری آب به واسطه تبخیر کاهش می یابد و به صورت بخار در محیط آزاد می گردد. این تبخیر معمولاً به صورت بخار آب خالص است و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

قطره گیر pvc
قطره گیر پی وی سی

مزایا و کاربرد

  1. حداقل مقاومت آیرودینامیکی این نوع از چکه گیرها امکان استفاده از موتورهای الکتریکی کمتر قدرتمند (واحد فن) را فراهم می کند.
  2. به شما امکان می دهد طول بلوک چکه گیر را با توجه به ابعاد هندسی برج خنک کننده اندازه گیری کنید.
  3. جنس PP کم فشار در دمای 60- تا 50+ درجه سانتی گراد به طور موثر عمل می کند و خواص فیزیکی و مکانیکی آن را تغییر نمی دهد.
  4. استحکام سازه به دلیل سفت کننده ها بسیار بالا می باشد.
  5. پلی اتیلن کم فشار اولیه در حین کار مواد سمی را در جو منتشر نمی کند.
  6. در بلوک، صفحات با استفاده از اتصالات نر و مادگی به یکدیگر محکم می شوند که روند مونتاژ و نصب را ساده می کند.

قیمت قطره گیر تیغه ای اصفهان

قطره گیر تیغه ای اصفهان نیز برای قیمت گذاری، مانند دیگر قطعات کولینگ تاور بر اساس پارامترهای مختلفی سنجیده می شوند. قیمت قطره گیر PVC بر اساس نوع و مدل قطعات، متریال مصرفی و گرید آن، وزن صفحات، قیمت مواد اولیه خام، سطح مقطع و ضخامت ورقه ها، ابعاد قطره گیر و… محاسبه می شود. 

شما می توانید جهت دریافت مشخصات و قیمت انواع محصولات برج خنک کننده همین حالا با کارشناسان شرکت شرکت فراز تهویه البرز تماس بگیرید.

قطره گیر تیغه ای اصفهان